2018. 02. 10.

Könyjelző Top 10 - 22. rész


Minden részben összegyűjtünk nektek TOP 10 könyvet vagy csak egyszerűen 10 kedvencet hozunk különböző kategóriákban. Igyekszünk nagyon változatosak lenni. Az ötlet eredeti forrása a Broke and the Bookish blog. :) 

10 sorozat, amit el akartam kezdeni, de még nem tettem

I: Jó volt szemezgetni a sorozatok között. Remélem ezek közül teljesíteni is tudok majd, és nem csak tervként maradnak meg. 
P: Meglepődtem, mert azt hittem sokkal több sorozat közül fogok vacillálni, de a legtöbb olyan sorozatot már elkezdtem olvasni, amire nagyon kíváncsi voltam.

1,
I: Jessica Park: Szeretni bolondulásig már nagyon régóta szeretném elolvasni, de valamiért mindig valami mást veszek le helyette a polcról. Eddig csak jót halottam róla, remélem nekem is tetszeni fog majd. 
P: Alwyn Hamilton: A sivatag lázadója Ő nem vár olyan régóta a polcon, még csak tavaly decemberben jelent meg, de mindig eléfurakszik valaki, pedig tényleg szeretném nagyon elolvasni. 
2,
I: Sarah MacLean: A ​csábítás kilenc szabálya El se hiszem, hogy még mindig nem kezdtem neki. :( Egy nagyon élvezetes történelmi romantikusnak tűnik, amibe jó lesz belefeledkezni egy két délutánon át. 
P: V. E. Schwab: Egy sötétebb mágia Erre a sorozatra a jó értékelések miatt figyeltem fel, azóta Indie-től meg is kaptam, és most már nagyon hamar szeretnék végre belefogni. :) 
3,
I: Lisa Kleypas: Wallflowers Perpetua hozta meg a kedvem a sorozathoz, neki nagyon tetszett és értékelést is írt róla. Egyszer előbb utóbb én is neki fogok kezdeni. 
P: Penelope Ward: Jake Az első két választásomhoz hasonlóan, ő is nem régóta vár olvasatlanul, de az Írónő másik nálunk megjelent regénye annyira meggyőző volt, hogy szeretném ezt a könyvet is megismerni. 
4,
I: A. O. Esther: Összetört glóriák az Írónő másik sorozatát a Frigg rokkáját nagy megszeretem. Kíváncsi vagyok milyen lehet ez a világ, amiben az angyaloké a főszerep. 
P: Lauren Blakely: Kőkemény Sokan írták róla, hogy a szerethető romantikus részek mellett igazán vicces is a történet, mai stílusban. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
5,
I: Katie McGarry: Feszülő húr a molyon figyeltem fel a sorozatra, be is szereztem pár részt belőle. Már csak el kéne olvasnom őket. 
P: Kim Harrison: Hollows Ez a sorozat már tényleg olyan, amit régóta szeretnék elolvasni. Tavaly ősszel eljutottam oda, hogy meg is vettem az első részt, már csak el kell olvasni. :D 
6,
I: W. Bruce Cameron: Egy ​kutya négy élete, a film hozta meg a kedvem a sorozathoz. Nagyon tetszett, és nem bírtam sírás nélkül végig nézni. Vajon a könyv, még ennél is több érzelmet hoz majd egyszer ki belőlem? 
P: Darynda Jones: Charley Davidson Teljesen az én stílusomnak valónak tűnik a sorozat, pár éve már tervezem az olvasását is, de valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag ténylegesen még nem került a kezembe. 
7,
I:  Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi már régóta mozgatja a fantáziámat, és látom milyen sokan szeretik. Egyszer csak én is elolvasom majd. 
P: Gena Showalter: Atlantisz A héten pont említettem book tag-ben is, hogy szeretném már elolvasni a könyvet/sorozatot, úgyhogy a listára kellett kerülnie. 
8,
I: Lakatos Levente: Szigor a molyon nézegettem. Még nem olvastam semmit Leventétől, ideje lenne már megismernem a stílusát. 
P: Laini Taylor: Füst és csont leánya Ő is régóta a gondolataim között van, de még nem az azonnal mindenáron olvasnom kell stílusban, viszont egyszer mindenképp szeretném elolvasni. 
9,
I: Tiffany Reisz: Eredendő bűnösök itt is Perpetua volt rám hatással :)  a sorozatról értékelést is írt. Akkor gyorsan én is beszereztem az első három részt, ám azóta még mindig nem olvastam el. 
P: J. R. Ward: A bourbon királyai Csak az Írónő neve miatt van terveim között, de tényleg szeretném megismerni, milyet alkot kortárs műfajban, ha nincsenek terítéken vámpírok vagy angyalok. 
10,
I: Julia Quinn: A korona szolgálatában már olvastam régebben az Írónőtől, és nagyon tetszett a történelmi romantikus írásai. Ez a sorozat egy ideje már a polcomon van, jó lenne végre elolvasni.  
P: George R. R. Martin: A tűz és jég dala Valójában egyszer már elkezdtem, de pár tíz oldal után mégis félretettem. Biztos nem mostanság fogom elő venni, lehet csak 10 év múlva, de úgy gondolom ez olyan sorozat, amit mindenkinek érdemes elolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése