2017. 02. 12.

Valentin napi Projekt hét - Valentin nap Book Tag


Már két sikeres Projekthetet tudhatunk magunk mögött, ezért újabbat kezdünk el. Most a Valentin nappal kapcsolatban hozunk nektek pár bejegyzést. :)

Book Tag-et is mindig keresünk nektek, ez se maradhatott el. :)

The Valentine’s Day Book Tag
1, Önálló regény, amit szeretsz.
I: Hatalmas kedvenc volt Julianne Donaldson Blackmoore-ja. Aranyos volt, romantikus, és egyben nagyon szerethető.
P:
 Mindig ilyenkor jövök rá, hogy milyen kevés önálló regényt olvasok, bár ez nem csak az én hibám, a legtöbb könyv sorozat részeként jelenik meg. Legutóbbi önálló regény kedvencem Amy Harmon Arctalan szerelem könyve. Gyönyörű volt, sírós volt, tökéletes volt.


2, Disztópia, amit szeretsz.

I:
Lois Lowry: Az ​emlékek őre Jonas története nagyon meghatározó volt számomra, nem csak a könyv, de a film is. Bemutatott egy olyan világot, amit nagyon rossz volt átélni szereplőinkkel együtt.
P:
Disztópiát se olvasok túl sokat, de itt azért akad választék. Több disztópikus sorozat van, amit nem fejeztem még be, és inkább egy befejezett sorozatból választanék. Dan Wells Részlegesek sorozatának a lezárása, a Romok igazán maradandó élmény volt, nagyon szerettem.


3, Egy könyv, amit szeretsz, de senki más nem beszél róla.
I:
Wendelin Van Draanen: Szerintem, ​szerinted annyira kis aranyos könyv :) Nagyon örülök, hogy kiadták, és végre nem csak a filmet ismerhetem. Molyon nem sokan olvasták, de szerintem megéri megismerni Juli és Bryce történetét.
P:
Sok olyan könyv van, amit szeretek, de nem kapott elég figyelmet, így veszélyben van a sorozat folytatása is. Szerencsére most akad több olyan is, ami mostanság kapott folytatást, de Ilona Andrews Kate Daniels sorozatát még féltem. Kevés figyeltem kap, ezért ez egy olyan könyv, amiről ha nem is senki más, de kevesen beszélnek. :(


4, Kedvenc könyves pár.
I:
Legyen Einarr Sigurdsson és Sonja a Frigg rokkájából :)) Annyira várom már a történetük folytatását!
P:
Jujj, ez azért nehéz kérdés. Hmmmm, legyen Mac és Barrons. Kicsit furcsa és talán nem is teljesen normális vagy egészséges a kapcsolatuk, de őket így szeretem.



5, Egy könyv, amit mások szeretnek, de te még nem olvastad el.

I: Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozatát sokan szeretik, de valahogy én nem jutottam el az olvasásáig.
P:
Nagyon gyakran belefutok Leiner Laura Szent Johanna gimi sorozatába. Rengetegen dicsérik és biztosan nagyon jó a sorozat, de egyszerűen sose éreztem úgy, hogy ezt nekem el kellene olvasni.



6, Egy könyv piros színnel.

I: Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara már alig várom, hogy olvashassam.
P: Az Árnyak királynője. *-* Friss élmény és nagyon tetszik a borító is.



7, Egy könyv rózsaszín színnel.

I: Kelly Oram: Csókelvonó kockáknak az első részt nagyon szeretem, remélem ez is lesz olyan vicces. :))
P: Lisa Kleypas: Nem múló varázs. A sorozat borítói egymáshoz egyáltalán nem passzolnak, de külön-külön nagyon bejönnek. Ezt is pont a borító miatt vettem meg.


8, Kaptál egy doboz csokit, melyik könyves álompasi adhatta?
I: Huha Tristan Cole és egy kis csoki nyamiiiiiii *-*
P:
Ki az aktuális kedvenc? Most éppen Rhysand a Tüskék és rózsák udvarából, tőle nagyon örülnék egy doboz csokinak.

9, Szingli vagy Valentin napon. Melyik könyvet olvasod? Melyik TV műsort nézed? Melyik filmet nézed?
I: Huha már olyan régen szeretném elolvasni Jessica Park: Flat-Out Love könyvét, így erre az alkalomra őt választanám. Heartland sorozatot nagyon szeretem, jó lenne folytatni a 8 évadot. Hosszú utazás Scott Eastwood miatt :D ;)
P: Nem az alapján választanék, hogy éppen Valentin nap van, de ha romantikusat választanék, akkor folytatnám Lisa Kleypas sorozatát és az Egy nyáréjszaka titkait venném a kezembe. TV műsort a Szex és New Yorkot választanám, visszatérő kedvenc, elég sokszor megnéztem már. És a kedvenc romantikus és sírós filmen a Szerelmünk lapjai.

10, Könyvesboltban vagy. Hirtelen eltalál Ámor nyila. Melyik friss megjelenésű könyvbe szeretsz bele?
I:
Szaszkó Gabriella: Maradj velem! Nagyon csábít ez a könyv, de valamiért még nem rendeltem meg. De úgy gondolom biztos szerelem lenne :)

P:
Magyar nyelvűek között most nehéz lenne választani, ezért Karen Marie Moning Feversong könyvére esne a választás. A borítóba is beleszeretnék és amúgy is várom, hogyan keveredik Mac és Jada a csávából.


 Résztvevő Blogok








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése